Főzni jó!

Imádok főzni, sütni, új recepteket olvasgatni és kipróbálni. Rengeteg receptet lementettem már a számítógépre, most szép sorban kipróbálgatom őket és a jól sikerülteket itt gyűjtöm össze főleg magamnak, de örülök neki, ha másnak is segíthetek ezzel. Én hiszek benne, hogy: Főzni bárki tud! Csak kell hozzá egy jó recept! ( Lecsóból idézet) Ha szeretnél velem kapcsolatba lépni, email-címem: borzsi@freemail.hu

Kövess a Twitteren!

Utolsó kommentek

Statisztikám

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Csirkesaslik

2010.01.30. 20:57 :: Borzsi

Tudom-tudom, saslikot inkább nyáron szokás készíteni, grillen, kint a szabadban. Ma viszont egész nap szakadt a hó, én mégis ezt kívántam. Nem egy bonyolult étel, és serpenyőben is remekül meg lehet sütni, így akinek van kedve próbálja ki. Én már annyira unom a rántott hús-sült hús verziót, hogy kellett egy kis változatosság. Drága gyermekeim ugyanis csak ezt a két fajtát szeretik, de ma nem engedtem nekik.

 

Csirkesaslik, ahogy én készítem:

Felkockáztam csirkemellet, bacont, paprikát, vöröshagymát. 1dl olajban elkevertem 1 teáskanál grill fűszert és 1 csipet sót. Ezzel a páccal nyakon öntöttem a csrikemelll kockákat és 1-2 órát állni hagytam. Ezután hústűre tűzdeltem a hozzávalókat váltakozva hús-bacon-hús-paprika-hús-hagyma, míg minden el nem fogyott. Végül a nyársakat serpenyőben kevés olajon szép pirosra sütöttem.

8 komment

Címkék: húsos főételek csirkés ételek

A bejegyzés trackback címe:

https://foznijo.blog.hu/api/trackback/id/tr231715674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meister · https://www.facebook.com/Meister1977 2010.01.31. 20:15:47

Ennél már csak akkor jártál volna el jobban, ha a pácba nem teszel sót. A só kiszívja a nedvességet a húsból. Legközelebb próbáld meg úgy, hogy csak a sütés előtt sózod meg.

papillon 2010.01.31. 20:15:47

Ez egy jó recept. Kipróbálom.

ratman_ (törölt) 2010.01.31. 20:15:47

A címben szereplő szóösszetételt egybe kell írni. Ld. zsíroskenyér.

Borzsi 2010.01.31. 20:21:26

Sziasztok!
Köszi a kommenteket!
ratman: Köszi, hogy szóltál, javítottam!
Meister: biztos igazad van, legközelebb így csinálom majd, de jó lett így is.
süti beállítások módosítása