Főzni jó!

Imádok főzni, sütni, új recepteket olvasgatni és kipróbálni. Rengeteg receptet lementettem már a számítógépre, most szép sorban kipróbálgatom őket és a jól sikerülteket itt gyűjtöm össze főleg magamnak, de örülök neki, ha másnak is segíthetek ezzel. Én hiszek benne, hogy: Főzni bárki tud! Csak kell hozzá egy jó recept! ( Lecsóból idézet) Ha szeretnél velem kapcsolatba lépni, email-címem: borzsi@freemail.hu

Kövess a Twitteren!

Utolsó kommentek

Statisztikám

Apácafánk

2010.03.24. 20:24 :: Borzsi

Ez is egy gyorsan elkészíthető nasi. A recept nagyon csalóka. Mikor elolvastam, olyan kevésnek találtam a hozzávalókat, hogy dupla adagot akartam csinálni belőle, de mivel késésben voltam, maradtak az eredeti mennyiségek, és milyen szerencse! A fánkocskák jól megnőttek, felfújódtak nagy gömbökké. Ebből az adagból 5-en bőségesen jól laktunk, még maradt is.

Apácafánk

Hozzávalók:

9 dkg cukor, 1 csipetnyi só, 4 dkg Liga margarin, 7,5 dkg liszt, 2 tojás, olaj a sütéshez

Elkészítése:

Egy edénybe 1,2 dl vizet öntöttem. Beletettem 3 dkg cukrot, a sót és a kockákra vágott margarint. Felforraltam, majd levettem a tűzről. Beleöntöttem a lisztet és addig kevertem, míg el nem vált a tészta az edény falától. Hozzáadtam egyenként a tojásokat. Ezeket is jól belekevertem. Felmelegítettem az olajat és egy teáskanállal dió nagyságú golyókat formáztam a tésztából és az olajba tettem sülni. A fánkokat villával megfodítottam sülés közben, hogy minden oldaluk szép színt kapjon. Papírszalvétára szedtem ki, hogy a fánkokról az olaj lecsöpögjön. Porcukorral megszórva azonnal tálaltam.

Megjegyzés: azonnal fogyasztandó, nem bírja az állást, a fánkok összeesnek 1 óra alatt!

A recept forrása: Az édességek nagykönyve

Szólj hozzá!

Címkék: fánkok tejallergiásoknak

A bejegyzés trackback címe:

https://foznijo.blog.hu/api/trackback/id/tr511862475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása