Főzni jó!

Imádok főzni, sütni, új recepteket olvasgatni és kipróbálni. Rengeteg receptet lementettem már a számítógépre, most szép sorban kipróbálgatom őket és a jól sikerülteket itt gyűjtöm össze főleg magamnak, de örülök neki, ha másnak is segíthetek ezzel. Én hiszek benne, hogy: Főzni bárki tud! Csak kell hozzá egy jó recept! ( Lecsóból idézet) Ha szeretnél velem kapcsolatba lépni, email-címem: borzsi@freemail.hu

Kövess a Twitteren!

Utolsó kommentek

Statisztikám

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Mi is az a Creative Commons licensz?

2010.02.10. 10:24 :: Borzsi

Mivel az én blogomat is utolérte a mostanában a gasztroblogokon garázdálkodó képtolvajok működése, nem mehetek el szó nélkül mellette.

Liza mama oldalán találtam meg pár receptemet és képemet, amiknél nem jelölte meg az oldalamat forrásként. A 178. Fánk pillanatok alatt mellett az én 10 perces fánkom képe látható. A 151. Tésztában sült virsli egy az egyben az én virsli tésztában bejegyzésem.

A blogomban én is törekszem rá, hogy minden receptnél megjelöljem a forrást, legyen az fórum tag, újság, könyv, más weboldal. Nem tüntetem fel sajátom ként a recepteket, hisz az csalás lenne. A képek majdnem mind az én műveim ( le sem tagadhatnám,he-he, van még mit fejlődnöm) , amelyik nem, ott kiraktam a forrást.

Úgy gondolom, jogosan várom el, hogy az én oldalamról elvitt anyagokat mások ugyanígy kezeljék!

Az oldalamon az indulás óta kint van a Cretive Commons licensz, amit ezek szerint a kedves felhasználók még nem ismernek és a nagy kattingatás közben, amíg lementik a képeimet, erre már nincs idejük kattintani. Most az ő kedvükért a logóról átváltottam a szöveges leírására, hátha így megértik mik is a szabályok:

 

Nevezd meg! Írd mellé az oldalam linkjét !

Ne add el! Semmilyen szakácskönyvben, receptgyűjteményben, amik kereskedelmi forgalomba kerülnek, az engedélyem nélkül nem jelenhetnek meg az írásaim, képeim!


Ne változtasd!
Az általam leírt recepteken, szövegeken ne változtass!

 

Szerintem nem kérek sokat, ugye?

 

Mostanában divat lett gasztroblogot írni, receptgyűjteményt, főzősnaplót vezetni a neten, aztán elbüszkélkedni vele a szomszédasszonyoknak. Mivel tisztában vagyok azzal, hogy a neten megállíthatatlan a lopkodás, mindenki mindent lement, bele sem gondolva abba, hogy más azzal mennyit dolgozott, remélem az együttes összefogásnak, ami most elkezdődött a gasztrobloggerek körében eredménye lesz. Talán megértik az emberek, hogy az eltulajdonított képeknek, írásoknak értékük van, és nem mehetnek el vele szó nélkül, előbb-utóbb kiderül, hogy honnan van az oldaluk tartalma.  Támogatásként mostantól nálam is kint lesz a gasztrofotókat eltulajdonítókat bemutató feketelistára mutató lógó.

Szólj hozzá!

Címkék: fecsegek

A bejegyzés trackback címe:

https://foznijo.blog.hu/api/trackback/id/tr401744953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása