Főzni jó!

Imádok főzni, sütni, új recepteket olvasgatni és kipróbálni. Rengeteg receptet lementettem már a számítógépre, most szép sorban kipróbálgatom őket és a jól sikerülteket itt gyűjtöm össze főleg magamnak, de örülök neki, ha másnak is segíthetek ezzel. Én hiszek benne, hogy: Főzni bárki tud! Csak kell hozzá egy jó recept! ( Lecsóból idézet) Ha szeretnél velem kapcsolatba lépni, email-címem: borzsi@freemail.hu

Kövess a Twitteren!

Utolsó kommentek

Statisztikám

Gesztenyés alagút

2009.12.27. 21:33 :: Borzsi

 

Ezt a sütit még karácsony előtt készítettem. Régi kedvencem, még a NLC fórumáról mentettem le. Az eredeti leírás szerint őzgerinc formába kellene rakni a masszát, és akkor kapna alagút jelleget a süti, de nekem abban éppen más sült, így maradt a kuglóf forma.

 

Gesztenyés alagút klematisztól

Hozzávalók: 3dl tej 3 evőkanál búzadara 3 evőkanál narancslekvár -sárgabarackkal is kiváló :))- 2 evőkanál cukor 25 dkg gesztenyemassza  10 dkg vaj / margarin, 5 dkg porcukor 2 evőkanál kakaó kevés rum - elhagyható- 1 cs. vaníliás cukor
máz: tortabevovó

Elkészítés:
1/ Tejbedarát főzünk 3 dl tejből és 3 evőkanál búzadarából. Ízesítjük vaníliás cukorral, 3 evőkanál narancslekvárral. Kihűtjük.
2/ 25 dkg gesztenyemasszát összekeverünk 10 dkg vajjal, 5 dkg porcukorral, vaníliás cukorral, kevés rummal, és 2 evőkanál kakaóval.
3/ Őzgerincformát kibélelünk fóliával, - vízzel öblítsük ki- majd ujjnyi vastagon körbeöntjük gesztenyemasszával, rásimítjuk az ízesített -kihűtött- búzadarát, végül befedjük a maradék gesztenyével.
4/ A hűtőben kifagyasztjuk.
5/ Kiborítjuk egy hosszúkás tálra és csinosan befedjük csokimázzal. Szépen szeletelhető , nagyon mutatós.

Én tettem a tetejére babapiskótát is, így mikor kiborítottam a formából, lett egy alja is a sütinek. Nekünk jobban ízlett így.. És csokimázat nem tettem rá, anélkül is nagyon finom volt!

Szólj hozzá!

Címkék: sütemények

A bejegyzés trackback címe:

https://foznijo.blog.hu/api/trackback/id/tr391627079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása