Főzni jó!

Imádok főzni, sütni, új recepteket olvasgatni és kipróbálni. Rengeteg receptet lementettem már a számítógépre, most szép sorban kipróbálgatom őket és a jól sikerülteket itt gyűjtöm össze főleg magamnak, de örülök neki, ha másnak is segíthetek ezzel. Én hiszek benne, hogy: Főzni bárki tud! Csak kell hozzá egy jó recept! ( Lecsóból idézet) Ha szeretnél velem kapcsolatba lépni, email-címem: borzsi@freemail.hu

Kövess a Twitteren!

Utolsó kommentek

Statisztikám

Kreatív blogger díj

2008.08.19. 13:33 :: Borzsi

Nagy örömömre, erre a blogomra is megkaptam a Kreatív blogger díjat. Andici tűntetet ki vele és nagyon jól esett amit írt. Köszi szépen!

A Norbifogyi oldalamon már leírtam, hogy én kinek adnám a díjat, így most lusta módon csak átmásolom ide az ott írtakat,de még mindig ők azok a bloggerek, akiknek az oldalát naponta megnézem. Inspirálnak, elgondolkodtatnak, új utakat mutatnak az egyes alapanyagok feldolgozására és ez nagyon jó!

A Kreatív blogger díj szabályai szerint:

- kiteszem a logót a blogomba
- belinkelem azt a személyt, akitől kaptam
- megnevezek 5 blogot - belinkelem a blogokat
- üzenetet hagyok a kiválasztott személyeknek

Az én jelöltjeim:
* Napmátka tűzhelye
* Zsúrkenyér blogja
* Dulmina tündérkonyhája
* Édes élet cukor nélkül
* Cecile konyhája

További jó munkát Nektek! Én várom az írásaitokat!

7 komment

Címkék: fecsegek

A bejegyzés trackback címe:

https://foznijo.blog.hu/api/trackback/id/tr77623048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cukroskata · http://cukroskata.blogspot.com 2008.08.19. 23:36:18

Köszönöm szépen, nagyon jól esik :-)

julcsa 2008.09.05. 22:56:10

Gratula Szepkem!

julcsa 2008.09.05. 22:56:52

Szepi, hol a karacsonyos oldalad?

Borzsi 2008.09.07. 17:33:40

www.szepkaracsonyt.hu a címe. Én úgy látom, hogy működik még, de a jövő héten rakom át másik tárhelyszolgáltatóhoz, úgyhogy pár napig biztos nem lesz elérhető.

julcsa 2008.09.26. 02:02:56

Gyonyoru a szep karacsony!de akarok kommentelni es a wordpress adminfeluletre kene bejelentkeznem.ez lehetseges?
Szepikem, nagyon tehetseges vagy, a norbis oldalad is szuper, meg a szakacsos is.valami ilyennel kellene foglalkoznod.Komolyan!

ottis 2008.12.24. 07:58:26

Boldog Karácsonyt kívánok!

Borzsi 2008.12.24. 17:10:55

Kedves Ottis!
Neked is nagyon boldog karácsonyt!
süti beállítások módosítása