Főzni jó!

Imádok főzni, sütni, új recepteket olvasgatni és kipróbálni. Rengeteg receptet lementettem már a számítógépre, most szép sorban kipróbálgatom őket és a jól sikerülteket itt gyűjtöm össze főleg magamnak, de örülök neki, ha másnak is segíthetek ezzel. Én hiszek benne, hogy: Főzni bárki tud! Csak kell hozzá egy jó recept! ( Lecsóból idézet) Ha szeretnél velem kapcsolatba lépni, email-címem: borzsi@freemail.hu

Kövess a Twitteren!

Utolsó kommentek

Statisztikám

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Start piskóta

2008.03.10. 16:38 :: Borzsi

Már régóta szemeztem ezzel a recepttel, amit a Nők Lapja fórumán olvastam, és mindenki csak dícsért. A hétvégén aztán amikor kitőrt a kölykökből és a férjemből a szokásos kérdés, hogy Nasi nincs? , gondoltam eljött az idő, én is kipróbálom. Nem csalódtam, sőt! Én, aki eddig a mikrót csak melegítésre használtam kellemesen meglepődtem, hogy ilyet is lehet vele. Mindenkinek ajánlom, hogy próbálja ki!
 

Start piskóta /latsia/
5 ek liszt
4 ek cukor
3 egész tojás
2 ek olaj
1 ek ecet (1o%-os)
1/2 cs. sütőpor

A tojásokat keverd össze a cukorral (lehet fakanállal is, nem kell elővenni a robotgépet), add hozzá az olajat, az ecetet, és a sütőporral összekevert lisztet. Keverd simára, tedd mikrózható edénybe, és rakd a mikróba, fedő NÉLKÜL, nagy fokozatra, kb.: 3-6 percre.
Ha langyosra hűlt, töltheted lekvárral, pudinggal, krémmel, stb.

 

3 komment · 1 trackback

Címkék: sütemények tejallergiásoknak

A bejegyzés trackback címe:

https://foznijo.blog.hu/api/trackback/id/tr22374524

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 6. customer relationship management definition 2019.02.13. 16:25:09

A politikai újrahasznosításról és a gondolkodás fölöttébb káros voltáról - hacsaknem

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

P.Erzsébet 2008.03.28. 17:27:50

Nagyon örülök ennek a receptnek, mert a férjem nagyon édes szájú.Megcsináltam és sikerült.
Fincsi.Igazán! Én is meglepödtem.

Borzsi 2008.04.03. 20:59:45

Szia Erszi!
Örülök, hogy ízlett! :)

Molnar Antonia 2008.04.10. 10:31:52

Nagyon finom volt a suti jol sikerult es szeretnek meg ehez hasonlokat kiprobalni koszi tisztelettel Antonia
süti beállítások módosítása