Főzni jó!

Imádok főzni, sütni, új recepteket olvasgatni és kipróbálni. Rengeteg receptet lementettem már a számítógépre, most szép sorban kipróbálgatom őket és a jól sikerülteket itt gyűjtöm össze főleg magamnak, de örülök neki, ha másnak is segíthetek ezzel. Én hiszek benne, hogy: Főzni bárki tud! Csak kell hozzá egy jó recept! ( Lecsóból idézet) Ha szeretnél velem kapcsolatba lépni, email-címem: borzsi@freemail.hu

Kövess a Twitteren!

Utolsó kommentek

Statisztikám

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Csirkecomb Ágnes módra

2010.09.27. 19:54 :: Borzsi

Csirkecomb Ágnes módra

Hozzávalók:

4 db csirkecomb
1 cs petrezselyemzöld

zsemlemorzsa
10 dkg vaj / margarin

A megtisztított csirkecombokat jól besóztam és kb. 2 óráig állni hagytam.A zsemlemorzsába finomra vágott petrezselymet kevertem és ebbe forgattam a csirkecombokat.
Vastagon kivajazott sütőtálba fektettem őket és alufóliával lefedve előmelegített sütőbe tettem.
200 fokon 50 percig sütöttem, félidőben megfordítottam őket, és már nem tettem vissza az alufóliát, hogy szép színük legyen.

Recept forrása: No salty

Szólj hozzá!

Címkék: gyors vacsik csirkés ételek

A bejegyzés trackback címe:

https://foznijo.blog.hu/api/trackback/id/tr432327724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása