Főzni jó!

Imádok főzni, sütni, új recepteket olvasgatni és kipróbálni. Rengeteg receptet lementettem már a számítógépre, most szép sorban kipróbálgatom őket és a jól sikerülteket itt gyűjtöm össze főleg magamnak, de örülök neki, ha másnak is segíthetek ezzel. Én hiszek benne, hogy: Főzni bárki tud! Csak kell hozzá egy jó recept! ( Lecsóból idézet) Ha szeretnél velem kapcsolatba lépni, email-címem: borzsi@freemail.hu

Kövess a Twitteren!

Utolsó kommentek

Statisztikám

Sütőben sült rántott csirkecomb

2010.02.27. 15:17 :: Borzsi

Imádjuk a rántott ételeket, de ma semmi kedvem nem volt órákig ott állni a tűzhely mellett. Büdös is, rengeteg olaj is kell hozzá, ami most nincs itthon, ezért gondoltam kipróbálom a sütőben sült változatot. Sokat olvastam már róla a NLC fórumon, így biztos voltam benne, hogy jól fog sikerülni.

Sütőben sült rántott csirkecomb:

A szokásos módon bepaníroztam a besózott csirkecombokat. Egy tepsibe raktam sütőpapírt és arra jó 2-3mm vastagon olajat. A lényeg, hogy álljon alatta valamennyi, hogy tudjon miben sülni. Erre raktam a húsokat és én még ezeket is meglocsoltam egy kis olajjal. 200 fokos sütőben sütöttem 45 percig, közben többször is megfordítottam, hogy mindenhol szépen megsüljön. Lényegesen egyszerűbb így sütni, és biztos lehetek benne, hogy mindenhol jól átsül a comb. Nekem bejött ez a módszer!

Recept forrása: Nők Lapja fórumon Latsia

2 komment

Címkék: rántott ételek csirkés ételek

A bejegyzés trackback címe:

https://foznijo.blog.hu/api/trackback/id/tr241794908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gesztenye receptjei 2010.03.03. 13:35:24

Borzsi!
Én Latsiától tanultam annak idején, azt hiszem az ncl-re is ő vitte be.
Én nem teszek alá annyi olajat, éppen csak megkenem olajjal, így nem tudja felszívni, a tetejét pedig lespay-zem.
Egyszer fordítom meg, 20 perc egyik oldal, 20 a másik oldal, nagyon szeretem ezt a módszert, pénztárca és egészség kímélő.
:-)))

Borzsi 2010.03.05. 15:08:37

Szia Gesztenye!
Köszi, hogy megírtad kitől jött az ötlet! Igen kicsit sokaltam az olajat, biztos, hogy kevesebb is elég.
süti beállítások módosítása