Főzni jó!

Imádok főzni, sütni, új recepteket olvasgatni és kipróbálni. Rengeteg receptet lementettem már a számítógépre, most szép sorban kipróbálgatom őket és a jól sikerülteket itt gyűjtöm össze főleg magamnak, de örülök neki, ha másnak is segíthetek ezzel. Én hiszek benne, hogy: Főzni bárki tud! Csak kell hozzá egy jó recept! ( Lecsóból idézet) Ha szeretnél velem kapcsolatba lépni, email-címem: borzsi@freemail.hu

Kövess a Twitteren!

Utolsó kommentek

Statisztikám

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Epertorta

2008.03.26. 08:52 :: Borzsi

Ezt a tortát még húsvét hétfőn dobtam össze, mivel a kalácsom szénné égett az átkozott sütőmben. Totál kiakadtam, de aztán rávettem magam, hogy mégiscsak csináljak valami sütit a családnak, de már nem volt kedvem receptet keresgélni ezért abból ami otthon volt ezt hoztam össze. A család szerint jó lett a végeredmény, így nem érte panasz a konyhámat végül.:)



Epertorta
Sütöttem hozzá 4 tojásból egy piskótát a szokásos módon: 4 tojásfehérjét pici sóval felvertem, közben a 4 tojássárgáját kikevertem 4 evőkanál cukorral, majd ezt óvatosan a habhoz kevertem, végül hozzáadtam 4 evőkanál lisztet, amit szintén csak nagy mozdulatokkal kevertem a többihez, hogy ne törtjön teljesen össze a hab. Közepes hőfokú ( gáz:3-as) sütöttem 30 percet. Közben egy eper pudingot megfőztem, de csak 3,5 dl tejet tettem hozzá és 4 evőkanál cukrot. Ezt a krémet kentem a piskótára. Megpakoltam gyönyörű szép félbevágott eperszemekkel és leöntöttem zselével, amit 1 tasak tortazseléből főztem a csomagon leírtak alapján. Hűtőben 1-2 órát pihentettem tálalás előtt.

Szólj hozzá!

Címkék: torták

A bejegyzés trackback címe:

https://foznijo.blog.hu/api/trackback/id/tr80396560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása