Főzni jó!

Imádok főzni, sütni, új recepteket olvasgatni és kipróbálni. Rengeteg receptet lementettem már a számítógépre, most szép sorban kipróbálgatom őket és a jól sikerülteket itt gyűjtöm össze főleg magamnak, de örülök neki, ha másnak is segíthetek ezzel. Én hiszek benne, hogy: Főzni bárki tud! Csak kell hozzá egy jó recept! ( Lecsóból idézet) Ha szeretnél velem kapcsolatba lépni, email-címem: borzsi@freemail.hu

Kövess a Twitteren!

Utolsó kommentek

Statisztikám

Tavaszváró

2008.03.02. 20:23 :: Borzsi


Zsúrkenyértől kaptam a kérdést, hogy mikor tavaszodik ki a konyhámban?
Jó kérdés! :) Odakint épp orkán tombol és szakad az eső, én meg álmodozok a napsütésről, lágy szellőről, virágokról, illatokról és az új, friss zöldségekről. Amiket,ha meglátsz a piacon egyből pörög az ember lányának az agya, hogy mennyi finomságot is lehetne készíteni belőlök. Már nagyon várom a friss retket, újhagymát, paprikát, hogy egy jó kis friss salátát csinálhassak. Várom a mézédes epret is, de az még odébb van, sajnos. Persze a bevásárlóközpontokban mindig minden kapható, de minket, akik a főzés megszállotjai vagyunk nem igen tudnak bepalizni. Csak legyintünk és megyünk tovább, hisz a türelem a mi esetünkben isteni, friss ízeket teremt!
Én már gyűjtöm a recepteket, amiket majd az első nagy piacolás után egyből ki akarok próbálni. :))
A kérdést tovább passzolom Mirellének és BeckZsunak. Kíváncsi vagyok Ők mit mondanak.

 

Szólj hozzá!

Címkék: körkérdés

A bejegyzés trackback címe:

https://foznijo.blog.hu/api/trackback/id/tr36362492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása