Főzni jó!

Imádok főzni, sütni, új recepteket olvasgatni és kipróbálni. Rengeteg receptet lementettem már a számítógépre, most szép sorban kipróbálgatom őket és a jól sikerülteket itt gyűjtöm össze főleg magamnak, de örülök neki, ha másnak is segíthetek ezzel. Én hiszek benne, hogy: Főzni bárki tud! Csak kell hozzá egy jó recept! ( Lecsóból idézet) Ha szeretnél velem kapcsolatba lépni, email-címem: borzsi@freemail.hu

Kövess a Twitteren!

Utolsó kommentek

Statisztikám

Joghurtos süti

2007.10.13. 10:19 :: Borzsi

Ez is egy gyors sütemény, és amiért főleg szeretem ,hogy így felhasználhatom az ajándékba kapott, de nem szeretem kategóriába sorolt táblás csokikat vagy a karácsonykor, húsvétkor kapott rengeteg csokinyulat és mikulást.

Joghurtos süti
Hozzávalók:

1 kis doboz joghurt,1/2 doboz olaj, 1 és 1/2 doboz cukor, 2 és 1/2 doboz liszt, 3 db tojás, 1 csom. sütőpor, 1 csom. vaníliás cukor, csoki
Elkészítése:
A mérő itt a joghurtos doboz lesz!
A joghurtot beleöntöm egy tálba, majd hozzákeverem a cukrot és a tojásokat. A lisztet leszitálom és elkeverem benne a sütőport. Hozzákeverem a lisztet a joghurtos alaphoz, majd belekeverem a vaníliás cukrot és az olajat is. Alaposan kikeverem, majd egy kivajazott, kilisztezett közepes tepsibe öntöm a tésztát. Én 2 tábla csokit szoktam beletördelni vagy jó pár mikulást, nyuszikát, mikor mi van otthon. Előmelegített sütőben 3-as fokozaton 25 percig szoktam sütni.

4 komment

Címkék: sütemények

A bejegyzés trackback címe:

https://foznijo.blog.hu/api/trackback/id/tr12195022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Julcsa 2007.10.13. 16:49:55

Ez is tetszik.
Legyszi ird meg, hogy hany gramm a magyar sutopor, mert itt nem zacskojaval aruljak.

Borzsi 2007.10.13. 20:52:27

Szia!
1 csomag sütőpor 12 gramm. Próbáld ki, ez tényleg nagyon egyszerű.

Kotaszek Luca 2008.03.13. 14:38:53

Szia! Nagyon finom amit csináltál! Köszönöm a receptet!

Borzsi 2008.03.13. 19:46:28

Szia Luca!
Örülök, hogy ízlett! :)
süti beállítások módosítása