Főzni jó!

Imádok főzni, sütni, új recepteket olvasgatni és kipróbálni. Rengeteg receptet lementettem már a számítógépre, most szép sorban kipróbálgatom őket és a jól sikerülteket itt gyűjtöm össze főleg magamnak, de örülök neki, ha másnak is segíthetek ezzel. Én hiszek benne, hogy: Főzni bárki tud! Csak kell hozzá egy jó recept! ( Lecsóból idézet) Ha szeretnél velem kapcsolatba lépni, email-címem: borzsi@freemail.hu

Kövess a Twitteren!

Utolsó kommentek

Statisztikám

Kókuszos almás

2008.04.03. 20:56 :: Borzsi

Majd 1 hete nem írtam, de sajnos a kisfiam 3 napig lázas volt a 15 hós oltástól. Szinte csak aludni tudtam lerakni, nagyon anyás volt. Aztán meg határidős munkám volt, szóval kiettük a mélyhűtőből az elraktározott maradékokat, meg anyósom hozott kaját, mert túl sokat főzőtt. Én alig-alig főztem az elmúlt héten. De sütöttem egy nagyon finom kókuszos sütit, amit ki kell próbálnotok! Nekünk nagyon ízlett, a gyerekek is nagy örömmel ették.
 

Kókuszos almás
Hozzávalók: 15 dkg margarin, 2 dl cukor, 3 tojás, 2 dl kókuszreszelék, 2,5 dl liszt, 2 csapott mokkáskanál sütőpor, 1 dl tej, 2 nagyobb alma.
A forma kikenéséhez vaj, és zsemlemorzsa.
A tetejére: 2 evőkanál cukor, fél maréknyi vékony lapocskára vágott mandula ( nálam ez lemaradt, mert nem volt itthon)

Elkészítése: A puha margarint és a cukrot habosra keverjük, majd egyenként hozzáadjuk a tojásokat és jól kikeverjük. A kókuszreszeléket, a lisztet meg a sütőport összekeverjük, majd a tejjel és a meghámozott és lereszelt almával a margarinos masszához adjuk. Egy 26 cm-es tortaformát kivajazunk és zsemlemorzsával meghintjük. Belesimítjuk a masszát majd megszórjuk a cukorral és a mandulával. Előmelegített sütőben 190 C-on 35 percig sütjük. Ha egy napot állni hagyjuk még finomabb lesz!

Eddig a recept, és tényleg jót tesz neki ha állni hagyjuk. Fantasztikusan kókuszos, de nem száraz sütit kapunk.

3 komment

Címkék: sütemények

A bejegyzés trackback címe:

https://foznijo.blog.hu/api/trackback/id/tr96410283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

t3v · http://okostojas.blog.hu/2007/08/05/kokuszos_almas_suti 2008.04.03. 21:48:11

Még egy szavazat, hogy ez finom. Látom, ti jó édesen eszitek, 2,5 dl kristálycukor az 25 deka :)

t3v · http://okostojas.blog.hu/ 2008.04.03. 21:50:41

persze 2 dl az kb. csak húsz, csak oldalfelé vándorolt a tekintetem... a lényeg, hogy finom!

Borzsi 2008.04.05. 13:07:06

Szia! Tényleg jó édes kis süti, de a családom nagyon édesszájú. De azt hiszem legközelebb azért kicsit kevesebb cukrot teszek bele én is.
süti beállítások módosítása