Főzni jó!

Imádok főzni, sütni, új recepteket olvasgatni és kipróbálni. Rengeteg receptet lementettem már a számítógépre, most szép sorban kipróbálgatom őket és a jól sikerülteket itt gyűjtöm össze főleg magamnak, de örülök neki, ha másnak is segíthetek ezzel. Én hiszek benne, hogy: Főzni bárki tud! Csak kell hozzá egy jó recept! ( Lecsóból idézet) Ha szeretnél velem kapcsolatba lépni, email-címem: borzsi@freemail.hu

Kövess a Twitteren!

Utolsó kommentek

Statisztikám

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Sajtos-mustáros halfilé

2007.10.03. 12:50 :: Borzsi


Nem vagyok egy nagy halevő,de ezt a receptet nagyon szeretem. Könnyen, gyorsan elkészíthető, és mégse a már megszokott, unalmas rántott- vagy sült hal.

A receptet a Norbi fogyókúrás oldaláról szedtem le még annó,mikor fogyóztam. A fogyókúrát már rég abbahagytam,de a recept megmaradt, mert tényleg nagyon finom. Próbáld ki Te is!

Sajtos-mustáros halfilé
Elkészítése:
60 dkg mirelit tengeri halfilét kiolvasztok, besózom, borsozom, egy fél citrom levét rálocsolom és 1 órát állni hagyom. A halszeletek mindkét oldalát kevés olajon megsütöm és egy tűzálló tálban egymás mellé fektetem. 2 tojás sárgáját simára keverem 1 evőkanál mustárral, 1 dl kefírrel vagy joghurttal, kevés sóval, borssal és 10 dkg reszelt sajttal. A tojások fehérjéjét közben egy csipet sóval kemény habbá verem,majd hozzá öntöm a mustáros-sajtos egyveleghez. Ha kész a mártásunk ráöntöm a halszeletekre és 200 C-n 15 percig sütöm.

4 komment

Címkék: halételek

A bejegyzés trackback címe:

https://foznijo.blog.hu/api/trackback/id/tr65184571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

emzéperiksz 2007.10.03. 20:20:44

Borzsi,
Hol lehet olyan halfilét szerezni, amit ha kiolvasztok, nem jön ki belőle literszámra a víz? Régebben jó halfilék voltak, de mostanában mindig olyat fogok ki (valami cseszlovák izé van a boltokban), amit ha kiolvasztok 10 dekához jár egy deci víz is.

Én amúgy egy hasonlót néha csinálok csirkemellel. Utálom a száraz csirkemellet, de ez nem lesz az. Bepanírozom a csirkemellett tojásba és reszelt sajtba, tűzállóba teszem egymás mellé, de akár több rétegben is mehet, aztán tejszínnel jól lelocsolom az egészet. Só a sajt miatt csak egy minimális kell rá, ha egyáltalán kell. Nem valami diétás, de finom. Körtebefőttel szoktam enni.

Borzsi 2007.10.04. 13:05:50

Szia!
Örülök,hogy visszanéztél a blogomra!
Én halfilét a Cora halaspultjánál szoktam venni, mikor melyik az olcsóbb. Vagy néha veszek mirelit tengeri hekkfilét, de ebből is elég sok víz jön ki,amikor kiolvasztom. Én leöntöm róla a sok vizet, utána rakom csak rá a fűszereket meg a citromot.
Jó ez a csirkés recept is amit írtál, megcsinálom majd a férjemnek jövő héten, ő is utálja,ha száraz a csirkemell. Köszi!
Szia! Nézz vissza majd újra, próbálok minden nap új receptet felrakni.

emzéperiksz 2007.10.04. 14:53:41

Jó kis receptjeid vannak, szívesen olvasom :) Ez a halas is klassz. Én is azt szoktam csinálni a mirelik halfilével, hogy leöntöm róla a vizet, de még ki is kell újabban facsarnom utána, mint a mosogatórongyot, mert teljesen át van vizesedve. Papírtörlőzni is próbálok, de ráragad - borzadály. És ez csak mostanában megy így, egy-két éve még volt normális tonhalfilé.

A csirkére tegyél egy kis szerencsendiót, én mindig szoktam, jó illata van, határozottan feldobja.

leini 2010.02.01. 09:34:59

Köszi a receptet, ki fogom próbálni.
süti beállítások módosítása