Főzni jó!

Imádok főzni, sütni, új recepteket olvasgatni és kipróbálni. Rengeteg receptet lementettem már a számítógépre, most szép sorban kipróbálgatom őket és a jól sikerülteket itt gyűjtöm össze főleg magamnak, de örülök neki, ha másnak is segíthetek ezzel. Én hiszek benne, hogy: Főzni bárki tud! Csak kell hozzá egy jó recept! ( Lecsóból idézet) Ha szeretnél velem kapcsolatba lépni, email-címem: borzsi@freemail.hu

Kövess a Twitteren!

Utolsó kommentek

Statisztikám

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kördéseim a gasztroújságokról

2007.11.22. 22:41 :: Borzsi

Szeretném tudni szerintetek milyen egy jó gasztronómiai újság? Persze nekem is van egy elképzelésem,de arra gondoltam megkérdezlek Titeket is,mert hát nem vagyunk egyformák, míg én Jamie Oliver főztjéért rajongok addig lehet,hogy itt valaki Stahl Judit párti, és míg én a NőkLapja Konyháját olvasom lelkesen,addig más egy fillért sem adna érte,mert szerinte..... Na erre vagyok kiváncsi, a szerintére!
Szóval a kérdéseim:
1. Melyik a kedvenc gasztronómiai lapod?
2. Miért? Mi az ami fontos benne a jó recepteken kívül? Híres szakácsok receptjei? Sztárok főzési szokásai? Nyereményjátékok? Újdonságokat mutat a főzéssel kapcsolatban? stb.
3. És mi az amit hiányolsz belőle, vagy nem tetszik annyira?
4. Mindig megveszed vagy előfizetsz rá?

Az én válaszaim a következők:
1. A Nők Lapja konyhája és a Kiskegyed konyhája,a mit általában szeretek. Mikor melyik a jobb, érdekesebb.
2. Fontosak a színek nekem, a címlap, a Nők Lapjában mindig elolvasom a Lajos Mari receptjeit, és a Minden amit tudni akarsz sorozatot is szeretem benne. A Kiskegyedben a szezonhoz kapcsolódó ételek vannak mindíg,így ha kifogyok az ötletekből, onnan nézek valami finomat.
3. Amit hiányolok az a lelkesedés az ételek és a főzés iránt. Minden újságban csak egymás hegyére hátára vannak rakva a receptek és a bevezető szövegek olyan unalmasak, hogy csak na.
4. Én mindig azt veszem,amiben valami finomat találok,aminek a képe láttán már ott a boltban felsóhajtok, hogy fú,ez finom lehet,vasárnap meg is csinálom a családnak!
Szóval én váltogatom őket,mikor melyiket veszem,még egyikre sem fizettem elő,mert annyira azért nem győztek meg,hogy mindig csak egyet kéne olvasnom.

Örülnék,ha válaszolnátok! Kedves BeckZsu , Fakanál , Zsúrkenyér , Sütis néne. Írjatok,ha van időtök!

8 komment

Címkék: körkérdés

A bejegyzés trackback címe:

https://foznijo.blog.hu/api/trackback/id/tr86238824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sütis néne 2007.11.23. 21:42:54

szia, Börzsi! délután írtam neked üzit, remélem odaért! :-) ha lesz időm, majd a blogomba is beírom a válaszokat a kérdésedre! szió

Borzsi 2007.11.24. 07:05:55

Szia! Megkaptam a mélt,köszi! Örültem neki!

Borzsi 2007.11.24. 07:08:58

Woáá! Nem győzöm olvasni a sok választ a blogokon! Szuperek vagytok,hogy ilyen gyorsan válaszoltatok! Mindenkinek köszi!!!!!!!!

emzéperiksz 2007.11.24. 10:16:36

Hát, én csak az interneten szoktam recepteket nézni :(

BeckZsu · http://beck.blog.hu/ 2007.11.25. 20:52:15

Hááát, nem hiszem, hogy az én válaszaim sokat segítenek, mert (ahhoz képest, hogy világéletemben a papír alapú kiadványok területén dolgoztam) nem szoktam gasztrolapokat vásárolni. Ha kezembe kerül valami hasonló, belenézek, ez a maximum. A sztárok, legyenek valódiak vagy felturbózottak, semmilyen szokásai nem érdekelnek. Recepteket évek óta csak a meglévő szakácskönyveimből vagy neten nézek, mivel ritkán főzök pontosan recept szerint, inkább csak ötleteket keresek.
Mindenesetre egy bármilyen lap csak akkor lehet jó (szerintem), ha tartalma és kivitele is szakszerű és igényes, nem összecsapott.

julcsa 2007.11.28. 17:23:20

Szepikem, a kep nagyon fontos, tovabba a hozzavalok.Ha kurkuma kell bele nagy mennyisegben,azaz alap, akkor bele se kezdek.Valamint az elkeszitesi ido is fontos nalam.Es nem szoktam gasztrolapot venni, de azokat a recepteket nezem meg, amik konnyu sikert igernek, nem macerasak.A Mirelle konyhajat azert is szeretem, mert szeretem, ahogy ir.(Mondjuk o olyan kajakat foz, amit en tuti, hogy csak csodalok).Na, ennyi.

zsurkenyer · http://zsurkenyer.blogspot.com/ 2007.12.28. 10:23:37

Szia!

Hogy halad a projekt?

Udv
zsurkenyer

emzéperiksz 2008.01.07. 01:26:50

BÚÉK! Én is szeretném megtudni, hol tartasz? Nagyon eltűntél.
süti beállítások módosítása