Főzni jó!

Imádok főzni, sütni, új recepteket olvasgatni és kipróbálni. Rengeteg receptet lementettem már a számítógépre, most szép sorban kipróbálgatom őket és a jól sikerülteket itt gyűjtöm össze főleg magamnak, de örülök neki, ha másnak is segíthetek ezzel. Én hiszek benne, hogy: Főzni bárki tud! Csak kell hozzá egy jó recept! ( Lecsóból idézet) Ha szeretnél velem kapcsolatba lépni, email-címem: borzsi@freemail.hu

Kövess a Twitteren!

Utolsó kommentek

Statisztikám

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Töki pompos

2010.03.03. 14:00 :: Borzsi

Sokszor olvastam már itt a gasztroblogokon erről az ételről, de csak most készítettem el először. Nagyon laktató étel, és a hagyma- bacon párosítás egyből levette a férjemet a lábáról. Nagy rajongója lett!

Én a Sütis néne oldalán leírt recept szerint készítettem, de most olvasom a végén, hogy ő meg E-margit oldaláról vette. Nos, a lényeg, hogy ez egy jó kis recept, érdemes kipróbálni. Kezdő konyhatündérek is bátran nekiállhatnak, mert semmi bonyolult nincs benne, csak összegyúrod a tésztát, pihenteted, rákened a tejfölös szószt és rászóród a hagymát ,a bacont, és a sajtot. Mehet is a sütőbe, és ha kész tálalhatod.

Töki pompos

Hozzávalók: 50 dkg liszt, 2.5 dkg élesztő, 0.5 dl tej, 1 dl kefir, 3 dkg margarin, fél tk. cukor, 1,5 tk. só,  12,5 dkg főtt áttört krumpli, víz a dagasztáshoz, A tetejére: bacon, lilahagymakarikák, reszelt sajt.


Elkészítése: A krumplit megfőztem, áttörtem, hagytam kihűlni. A többi hozzávalóval összegyúrtam. Egy nagy tepsit kibéleltem sütőpapírral, és kb. 2 cm vastagságúra nyújtottam bene a tésztát.30 percig kelesztettem. Ezután 1 nagy pohár tejfölt elkevertem 1 ek. liszttel és egy kevés sóval, majd 2 gerezd fokhagymával és reszelt sajttal. Ezt rákentem a megkelt tésztára. Rászórtam a bacon kockákat és a lilahagyma karikákat. Előmelegített sütőben kb. 30 percig sütöttem.

Megjegyzés:
- 2 db közepes krumplit főztem meg hozzá
- kefir helyett én natúr joghurtot tettem a tésztába
- 180-200 fokon sütöttem 45 percig

 

Szólj hozzá!

Címkék: pizzák

A bejegyzés trackback címe:

https://foznijo.blog.hu/api/trackback/id/tr931805702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása