Főzni jó!

Imádok főzni, sütni, új recepteket olvasgatni és kipróbálni. Rengeteg receptet lementettem már a számítógépre, most szép sorban kipróbálgatom őket és a jól sikerülteket itt gyűjtöm össze főleg magamnak, de örülök neki, ha másnak is segíthetek ezzel. Én hiszek benne, hogy: Főzni bárki tud! Csak kell hozzá egy jó recept! ( Lecsóból idézet) Ha szeretnél velem kapcsolatba lépni, email-címem: borzsi@freemail.hu

Kövess a Twitteren!

Utolsó kommentek

Statisztikám

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Csokis-pudingos torta

2010.04.26. 14:00 :: Borzsi

Hétvégén mindig csinálok a családnak valami finom süteményt. Most hétvégén a Fanny konyha áprilisi számából a Csokis szeletet választottam, de csak a krémjét, mert a piskótájához nem volt elég tojás itthon. Helyette megsütöttem alapnak a diós bögrés sütit, amit nálunk mindenki nagyon szeret. A krémbe beleraktam a húsvétra kapott csokik maradékát, így végre ezek is elfogytak.

Csokis-pudingos sütemény

Hozzávalók a piskótához: 1 bögre liszt, 1 bögre tej, 1 bögre cukor, 1 bögre darált dió, 1 tojás, 1 sütőpor, 1 vaníliás cukor

Hozzávalók a krémhez: 1 csomag tejszín ízű pudingpor, 3 dl tej, 15 dkg csoki, 15 dkg vaj, 5 dkg porcukor

A piskótához az összes hozzávalót egy nagy tálban összekevertem, majd kizsírozott,lisztezett tortaformába kanalaztam. Előmelegített sütőben 180 fokon 20 percig sütöttem. Közben a krémhez a pudingport kikevertem 4-5 evőkanál tejjel. A többi tejet felforraltam, majd beletettem a csokikat és a pudingporos tejet is. Jól kikevertem csomómentesre. Egy külön tálban kikevertem a cukrot és a vajat is, majd ezt is a pudingos krémhez adtam.

A már kihűlt tortát félbevágtam, megkentem a krém felével, majd ráborítottam a torta tetejét is és bevontam a maradék krémmel. Szórtam rá egy pár maréknyi színes cukrot. Tejszínhabbal tálaltam.

Megjegyzés: én vaníliás pudingporral csináltam és így is finom volt.

 

4 komment

Címkék: torták

A bejegyzés trackback címe:

https://foznijo.blog.hu/api/trackback/id/tr671952656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PhoebeBuffay 2010.04.27. 17:12:01

Ezt kiprobalom, szimpatikusan egyszerunek tunik.

Borzsi 2010.04.27. 17:14:00

Az is, nagyon gyorsan kész lett.

Szakácsnő 2010.06.30. 07:56:17

Most találtam rá a blogodra és mondhatni beleszerettem! :) Nemrég kezdtem én is barátkozni a konyhával, úgyhogy nagyon örültem a receptjeidnek, mától követlek és várom a friss recepteket! Az én gasztroblogom még gyerekcipőben jár, de várlak szeretettel: azenszakacskonyvem.blogspot.com További jó sütést-főzést!

Borzsi 2010.06.30. 08:05:26

Szia Szakácsnő!
Köszi a kedves sorokat! Meglestem a blogodat, klassz! Biztos fogok még írni ide recepteket, csak most a nyár egy picit zsúfolt a 3 gyerkőccel. Alig vagyok gép előtt, folyton jövünk-megyünk. De biztos, hogy fogom folytatni.
süti beállítások módosítása