Főzni jó!

Imádok főzni, sütni, új recepteket olvasgatni és kipróbálni. Rengeteg receptet lementettem már a számítógépre, most szép sorban kipróbálgatom őket és a jól sikerülteket itt gyűjtöm össze főleg magamnak, de örülök neki, ha másnak is segíthetek ezzel. Én hiszek benne, hogy: Főzni bárki tud! Csak kell hozzá egy jó recept! ( Lecsóból idézet) Ha szeretnél velem kapcsolatba lépni, email-címem: borzsi@freemail.hu

Kövess a Twitteren!

Utolsó kommentek

Statisztikám

Nigella rajongóknak

2008.03.10. 15:48 :: Borzsi



Nem tudom ki, hogy van vele, de ezt a nőt én nagyon bírom. Neki valahony tényleg elhiszem, hogy gyerekjáték a főzés és éjjelente valóban rájár a hűtőjére. A Spektrumon ha megy a műsora, mindig megnézem, mert engem kikapcsol, pihentet. Azon felül egy csomó mindent tanulok is belőle: jó recepteket, technikákat.
A napokban a YouTube-n nézelődtem és rengeteg Nigella videó van fent!
Itt van párnak a linkje:
Túróslepény epermártással
Csőben sült tejszínes gombás tészta
Guacamole
Csirkesaláta
Négyszeresen csokis püspökkenyér
Grillázsos muffin
Csokis földimogyorós grillázs
Sajtos melegszendvics
Kolbásszal sült csirke és fokhagymás krumpli
Régimódi csokoládétorta

8 komment

Címkék: infók

A bejegyzés trackback címe:

https://foznijo.blog.hu/api/trackback/id/tr53374420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

t3v · http://okostojas.blog.hu/ 2008.03.10. 20:21:33

Ez jó ötlet, de a műsorát végig ilyen szarul fordították? Megnéztem egyet, a "grillázsos" muffinban pirított müzli van, nem grillázs. Viszont a ropogós müzlis muffin tetszik :)

gabojsza · http://gabojszakonyhaja.blogspot.com/ 2008.03.11. 07:46:00

Jó ötlet ez a linkgyüjtemény, bővíthetnéd folyamatosan, ahogy időd engedi. Önző módon azt javasolnám, nagyon „látogatóbarát” lenne, ha kiraknál oldalra egy dobozlinket a Nigela videókkal; sokan, sokszor ellátogatnának megnézni, van-e új videó. Én biztosan:-)
Jó az új dizájn!

"saját levében" · http://sajatleveben.blogspot.com 2008.03.11. 09:07:59

Hát azért amikor a Mars csokikat kisütötte palacsintatésztában, vagy kólában pácolta a sonkát vagy magyar szendvicset készített (= feketekenyér, vadcseresznye lekvár, sajtkrém) hát ezek nálam kiverték a biztosítékot. Meg a zacskós lefagyasztott borai. De én is nézem.

NN 2008.03.11. 11:00:40

A Mars (és Bounty és Sninckers...) csokik kisütése skót 'specialitás'. Nem csak Nigella csinálja, hanem sok-sok helyen lehet kapni. Miért borulsz ki, ha nem muszáj megenned?

chilii · http://chilii.blogter.hu 2008.03.11. 13:21:55

én kipróbáltam ezt a négyszeresen csokis püspökkenyeret, de nekem nem jött be igazán. az íze finom volt, de iszonyatosan morzsálódott. mondjuk egy morzsát sem hagytak belőle

Borzsi 2008.03.11. 16:24:23

Sziasztok!

Na, látom ez jó témaválasztás volt. Ti is szeretitek őt.
Igazából, most nézegetm a videókat, keresgélek még majd hozzá. Nekem tetszik, bár inkább húsos-tésztás kajáit próbáltam ki. Jó pár részt felvettem a tévéből anno, onnan kísérletezem néha.

Gabojsza: Jó ötlet, valamelyik este megcsinálom. Tervezem a frissítést is majd.
És örülök, hogy tetszik az új stílus!

nori 2008.05.15. 13:56:53

nem tud valaki nigella fagyireceptet?

nori 2008.05.15. 13:56:56

nem tud valaki nigella fagyireceptet?
süti beállítások módosítása