Főzni jó!

Imádok főzni, sütni, új recepteket olvasgatni és kipróbálni. Rengeteg receptet lementettem már a számítógépre, most szép sorban kipróbálgatom őket és a jól sikerülteket itt gyűjtöm össze főleg magamnak, de örülök neki, ha másnak is segíthetek ezzel. Én hiszek benne, hogy: Főzni bárki tud! Csak kell hozzá egy jó recept! ( Lecsóból idézet) Ha szeretnél velem kapcsolatba lépni, email-címem: borzsi@freemail.hu

Kövess a Twitteren!

Utolsó kommentek

Statisztikám

Rántott sajtgolyó

2008.01.11. 10:55 :: Borzsi

Aki a rántott sajtot szereti, annak biztos ez a változat is ízleni fog, amit nemrég olvastam egy fórumon. Persze egyből teszteltem és be kell látnom, hogy ez így is nagyon finom!


Rántott sajtgolyó
Elkészítése: 25 dkg trapista sajtot lereszelünk sajtreszelőn, hozzákeverünk 2 egész tojást villával. Hozzáadunk kb. 1 evőkanál zsemlemorzsát és jól elkeverjük az egészet. Vigyázzunk, hogy ne legyen túl száraz a massza! Kicsi gombócokat formázunk belőle, panírozzuk ( én duplán paníroztam, biztos ami biztos :)) ) és forró olajban kisütjük.

5 komment

Címkék: rántott ételek

A bejegyzés trackback címe:

https://foznijo.blog.hu/api/trackback/id/tr97293201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mamihami · http://mamihami.blogspot.com 2008.01.11. 21:58:19

Nagyon fincsinek néz ki!

Borzsi 2008.01.12. 21:53:11

Szia Anyamanya! Köszi!
Megnéztem a blogodat, klassz! Írtó ismerős az arcod nekem, nem szoktál írni a Babaszoba fórumára? Elég sokat lógtam ott régebben, lehet hogy onnan vagy ismerős? Nekem is van egy 3 éves lányom és 1 éves kisfiam.Irígykedem, hogy nektek már megvan a kistesó! Nagyon szépek a gyerkőceid!

julcsa 2008.01.21. 17:57:22

fejlodsz fenykepezesben, hatarozottan!a titok:nem kell feltetlen az egesz tal kajat lefotozni:)

zsurkenyer 2008.02.28. 14:49:31

Szia Borzsi!

Egy kerdes var itt:

zsurkenyer.blogspot.com/2008/02/tavasz.html

Udv
zsurkenyer

Borzsi 2008.02.29. 12:28:56

Szia Zsurkenyér!
Itt vagyok,itt vagyok! Kicsit eltűntem, de hamarosan válaszolok rá. Köszi, hogy gondoltál rám!
Üdv: Borzsi
süti beállítások módosítása