Főzni jó!

Imádok főzni, sütni, új recepteket olvasgatni és kipróbálni. Rengeteg receptet lementettem már a számítógépre, most szép sorban kipróbálgatom őket és a jól sikerülteket itt gyűjtöm össze főleg magamnak, de örülök neki, ha másnak is segíthetek ezzel. Én hiszek benne, hogy: Főzni bárki tud! Csak kell hozzá egy jó recept! ( Lecsóból idézet) Ha szeretnél velem kapcsolatba lépni, email-címem: borzsi@freemail.hu

Kövess a Twitteren!

Utolsó kommentek

Statisztikám

Gasztro kör- kördés

2007.10.11. 12:00 :: Borzsi

Zsurkenyer belinkelt nekem egy a gasztrobloggerek körében már végigfutott kör-kördés sort. És be kell vallanom, hogy jól  kiszúrt velem, mert én azóta is itt ülök és olvasom a sok blogger válaszát. A gyerekeim már felfordították a lakást, de nem tudok elszakadni tőletek. Még inkább tudom, hogy ide tartozok, ez az én világom.
A barátnőim szerint a világ legfurcsább dolga a food csatornákat nézni, még inkább recepteket gyűjteni. De köztetek ez nem tűnik fogyatékosságnak :))

És akkor lássuk a kördéseket és a válaszokat!
 
Hány szakácskönyved van?
A férjem szerint rengeteg. Ha újat akarok venni, mindig az a válasz tavaly karácsonyra 2-t is kaptam, főzzek azokból.:)) De megszámoltam: 35db. Plusz a sok receptes újság, rengeteg kinyomtatott-lefűzött recept a netről és jó pár dvd-re felvett Jamie és Nigella, amiket időnként visszanézek.

 

Melyik a 3 legkedvesebb?
Frank Júlia: Óriás szakácskönyv kezdőknek és haladóknak
Jamie Oliver : Jamie vacsorái
Kétbalkezes szakácskönyve  Nem ér kiröhögni,de én szeretem, minden alapétel benne van :))

 

Melyikek várnak beszerzésre?
Jamie Oliver: Jamie konyhája
Nélkülözhetetlen tésztakönyv
Drágám, ha olvasod, ugye karácsonyra megkapom valamelyiket?:))

 

Milyen konyhai kütyük után vágyakozol?
Semmi extra, most épp normális késeket szeretnék, mert a mostanik már nagyon bénák. És ezeken már az élezés sem segít.

 

Kedvenc fűszereid?
Kakukkfű és bazsalikom. Rendre megveszem a hiperekben a cserepes növénykéket és 1-2 hónapig szépen éldegélnek is nálam, de aztán valahogy mindig az a vége,hogy kiszáradnak. Férjem már ha látja, hogy megint venni akarok egyet, egyből elhúz onnan. Aki tudja, hogy lehet panelban életben tartani őket, árulja el a titkot!

 
 

Mit rendelsz leggyakrabban étteremben?

Mindig kijevi pulykamellet. Imádom és még nem találtam meg az igazi receptjét. Többet is kipróbáltam már, de egyik se lett olyan, mint amiket az éttermekben kapni. Megvan valakinek a jó receptje?

5 komment

Címkék: körkérdés

A bejegyzés trackback címe:

https://foznijo.blog.hu/api/trackback/id/tr22193227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BeckZsu · http://beck.blog.hu/ 2007.10.11. 12:44:40

Úgy látszik, ma egész nap neked írok, megírtam az előzőt, aztán találtam ezt a kérdésedet.
gotovim-doma.ru/view.php?r=136
itt nézd meg a képeket, ha tetszik, és nem eléggé érthető, szívesen lefordítom, vagy előbb-utóbb én is rászánom magam, hogy csináljak.

zsurkenyer 2007.10.11. 13:41:30

Legyek nagykepu?:)

Megvan,nemreg keszult is,postolasra var.

Szerintem az egy eleg jo recept,igerem,jovo heten felkerul!

Udv

zsurkenyer

Ofélia 2007.10.11. 15:05:26

Szia itt Ofélia...

Nekem is kedvencem a kijevi pulyka. És ha szabad ajánlanom, nekem ez vált be a legjobban. Próbáld meg:

www.videojug.com/film/how-to-make-chicken-kiev

Ofélia 2007.10.11. 15:08:40

Óh bocsánat, természetesen ez csirke, de tök mindegy, az \"ügymenet\" a lényeg!

Borzsi 2007.10.11. 21:08:26

BeckZsu, Ofélia!
Köszi a linkeket, megnézem majd őket!

Zsurkenyer!
Várom a receptedet! Mostantól minden nap belesek hozzád majd!
Sziasztok!
süti beállítások módosítása